Monday

2012-07-02 13:53:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åååhhh måndag...
 
oh , nej vänta.. Det är ju sommarlov , nu skiter jag i måndagar som jag brukar hata så mycket.
Det är sommarlov , men vart är vädret?? hallå?!? Jag fattar inte , dom två sista veckorna i skolan var det sjukt varmt .. och nu , när det väl är sommar så är det kallt och regnigt.. fast nu när jag kollar ut så ser det ganska okej ut.  Iallafall , här nedanför kommer planerna för veckan ↓
 
photo edited for free at www.pizap.com
 
BTW , VAD ÄR DET FÖR VECKA? :O

Kommentarer

DITT SÖTA NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL (VISAS BARA FÖR MIG)

VILL GÄRNA BESÖKA DIN BLOGG

SKRIV EN GULLIG KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu